سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۸۴

معرفی

درووووووود
خیلی ممنون که وبلاگ من را قابل دونستید و الان دارید وقتتان را اینجا تلف می کنید. من خواستم بعد از مدت ها که این وبلاگ را با راهنمایی دوستم بودا، باز کردم و بعد از چندین بار تغییرات کلی در وبلاگ و آدرس وبلاگ، خودم را معرفی کنم
من کامیار هستم اما اینکه چی شد که من (درد ودل های) جواد آسترونات را به عنوان اسم وبلاگم اتخاب کردم، راسیاتش خودم هم نمی دونم.اما القابی همچون کاپیشن جوادی و کامی آسترونات در انتخاب این اسم برای وبلاگم بی تاثیر نبودند

آره داشتم از خودم می گفتم. بیست بهار ازآن اولین فوتن نوری که در بیمارستان سعدی اصفهان دیدم، می گذره. البته چند بهاریست که اومدم فرنگ و یک جورهای مشغول به تحصیل و کسب فیض در رشته بیوتکنولوژی (گرایش تحقیقات پزشکی) در دانشگاه وخنینگن هلند هستم
راستی شاید این سوال به ذهنتون بیاد که برخن اشتاین کجاست؟ در جواب باید بگم که من در یک آپارتمان دانشجویی زندگی می کونم که اسمش برن سس تیخ است اما یه علت سختی تلفظ این کلمه به زبان شیرین هلندی، اسم این ساختمان از آپریل 2004 توسط دوستان ایرانی به برخن اشتاین تغییر یافت
این هم شرح حال مختصری از آقا جواد (از نوع آستروناتش). منتظر پست های بعدی من باشید

چاکر همه دوستان دستان صفت

هیچ نظری موجود نیست: