سه‌شنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۹۰

بهار در پاییز!

این بلاگ نیاز به یک خانه تکانی اساسی داشت، مثل خودم!  بلآخره دیروز این کار را کردم. ابتدا یک قالب ساده و مدرن انتخاب کردم  و سپس با سلیقه خودم یک تغیراتی جزیی دادم!  بلاگر چه قدر نسبت به سابق عوض شده و کارکردن باهاش آسان تر! خیلی راحت عکس جدید و مورد علاقه خودم را همراه با عنوان بلاگ در بالای صفحه قرار دادم! یک امکان جدید بلاگر که من تازه باهاش آشنا شدم، لیست دوستان است که خود بلاگر، وبلاگ هایی که من در لیست گوگل ریدرم است را اینجا در لیست اضافه کرد! و بر اساس به روز شدن آنها را مرتب میکند. گوگل ریدر یکی از سایت های گوگل است که اگر تعداد زیاد وبلاگ مطالعه می کنید، بهتون پیشنهاد می کنم حتما ازش استفاده کنید. شما با قرار دادن لیست وبلاگ های مورد نظر، از نحوه  به روز رسانی آنها مطلع می شوید و  وبلاگ های  به روز شده را در خود صفحه گوگل ریدر باز می کنید! و دیگر لازم نیست به تک تک وبلاگ ها سر بزنید و از اینکه هنوز به روز نشده اند ناراحت شوید


در ضمن به عکس سر در بلاگ دقت کردید؟! این عکس به هیچ عنوان فتوشاپ و دستکاری نشده اما خیلی خوب از کار در آمده . این عکس فقط یک قسمت کراپ شده از یک عکس بزرگتر ۱۵ مگا پیکسلی است! پشت سر نمای اقیانوس اطلس با یک قایق تفریحی است! نکته  دیگر قابل توجه عمق تصویر و فوکوس عکس روی چهره من می باشد که تصویر من را با جزییات زیاد نشان می دهد! در پست های بعدی سعی می کنم عکس های جدید و با کیفیت از جزیره صبا و از این سوی کره خاکی  پست کنم و تجربیات عکاسی ام را با شما به اشتراک بگذارم

۲ نظر:

golita گفت...

مبارکه!

کامیار پ گفت...

ممنون گلیتا جون! باز هم به من سر بزن با هم کاپوچینو - سیگار کاپتان بلک و عکس حبابی بزنیم